Korg

Svensk Kundservice🇸🇪

–10% NU MED KODEN RDA10

4,8/5 Kundrecensioner ★★★★★

Återbetalningspolicy

Störning av coronavirus

När coronaviruset sprider sig över Europa vidtar regeringar och företag åtgärder för att förhindra ett nytt utbrott. Vi vill informera dig om de åtgärder som transportörerna har vidtagit när det gäller statusen för sina leveranstjänster.

Våra orderplockare står inför samma begränsningar (barnomsorg, ledighet från arbetet) som vi andra när det gäller viruset. Förseningar i leveranser och behandling av era klagomål är att vänta under de kommande veckorna.

INFORMATION OM LEVERANSER

Alla beställningar förbereds och skickas inom 24-48 timmar av våra team (exklusive helger och helgdagar)

Alla-pyjamas erbjuder leveranser i följande geografiska områden: EUROPA, KANADA, DOM TOM.

För varje beställning som görs får du ett bekräftelsemail och ett andra mail med din leveransbekräftelse inklusive ditt spårningsnummer för beställningen.

Under hektiska perioder kan beredningen av beställningen ta 72 timmar eller 3 arbetsdagar.

Valet av transportör samt priset kan variera beroende på vikt, kvantitet, tillgänglighet av produkter och mängden i korgen samt avsändningslandet.

VÅRA LEVERANSMETODER

– Med Colissimo (hemleverans, utlämningsställe, postkontor, 14 till 24 arbetsdagar)

Vissa beställningar kan vara kopplade till flera leverantörer, varorna skickas då separat.

LEVERANSKOSTNADER

Leveranskostnaden för en beställning på mindre än 453 kr är 45 kr och över detta belopp avbryts leveranskostnaden. Alla-pyjamas förbehåller sig rätten att ändra denna kostnad för en kortare period eller att avbryta dem. Denna ändring kräver ingen förvarning till kunderna på webbplatsen.

Tredje part kan under inga omständigheter kräva återbetalning av de leveranskostnader som gällde vid köptillfället. Information om leveranskostnader visas när som helst högst upp på alla sidor på webbplatsen samt i beställningsbekräftelsestadiet.

ÅTERBETALNINGSPOLICY

Vår återbetalningspolicy varar i 14 dagar. Om 14 dagar har gått sedan du fick din beställning kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i originalförpackningen.

Varor som inte kan returneras:

* Presentkort

För att göra en retur måste du visa upp ett kvitto eller ett bevis på köpet för oss.

Vänligen returnera inte ditt köp till tillverkaren.

Det finns vissa situationer där endast en partiell återbetalning kommer att ges: (om tillämpligt)

* Alla varor som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på ett fel från vår sida.

* Alla artiklar som returneras mer än 14 dagar efter leverans.

Artikel(n) som mottagits defekt(er)

Om din beställning levereras till dig helt eller delvis defekt kan du ha rätt till retur eller återbetalning av den/de berörda artikeln/artiklarna. Skicka ett meddelande till följande e-postadress: kontakta@alla-pyjamas.se och skicka ett betalningsbevis (t.ex. en skärmdump av e-postbekräftelsen som du fick när du gjorde din beställning) och ett foto av de berörda artiklarna. Ange också i meddelandet om du vill att de defekta varorna ska returneras eller återbetalas.

Avbeställning av beställning (om tillämpligt)

De flesta beställningar behandlas inom 24 timmar. Om du vill avbryta din beställning av någon anledning kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på kontakta@alla-pyjamas.se.

De allra flesta artiklar i lager behandlas och/eller skickas inom 24 timmar, det är viktigt att du kontaktar oss under denna tid så att vi kan försöka avbryta din beställning innan den behandlas och/eller skickas.

Ingen begäran om att avbryta din beställning kan beaktas om den redan har behandlats.

Ersättning och kupong (om tillämpligt)

1. Byt ut din vara mot en annan storlek/färg.

Byten är endast tillgängliga för samma storlek och/eller färg i samma modell. Byte mot en annan produkt är absolut inte tillåtet. Vi rekommenderar att du returnerar din ursprungliga vara för återbetalning och sedan gör en ny beställning för den produkt du vill ha.

2. Uppgifter om återbetalning och kuponger

Som standard är återbetalningsmetoden kreditnotor.

Om du vill få en återbetalning på den betalningsmetod som användes för ditt köp måste du meddela oss via e-post på kontakta@alla-pyjamas.se. Beställningar som byts ut eller varor som returneras/byts ut på grund av tillverkarens defekt kommer inte att åsamkas någon återförsäljningsavgift. Avgiften kommer att tillämpas på den ursprungliga beställningen och resten kommer att återbetalas.

Endast det slutliga priset som betalats (efter eventuell rabatt) kommer att återbetalas.

Rabattkoder eller kuponger kan inte utfärdas på nytt och återbetalas inte.

Återbetalningar (om några)

När vi har tagit emot och inspekterat den returnerade varan skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att bekräfta att vi har tagit emot den. Vi kommer också att informera dig om vårt beslut om huruvida vi godkänner eller avslår ditt krav.

Om din begäran godkänns kommer din återbetalning att behandlas, och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Sena eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt)

Om du ännu inte har fått din återbetalning ska du först kontrollera ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan dröja innan återbetalningen bokförs officiellt.

Kontakta sedan din bank. Det krävs ofta en handläggningstid innan återbetalningen bokförs.

Om du fortfarande inte har fått din återbetalning efter att ha genomfört alla dessa steg, vänligen kontakta oss på kontakta@alla-pyjamas.se.

Byten (om tillämpligt)

Vi byter endast ut en vara om den är felaktig eller skadad. Om du vill byta ut den mot samma vara, skicka ett e-postmeddelande till oss på kontakta@alla-pyjamas.se

Gåvor

Om den returnerade varan identifierades som en gåva vid inköpstillfället och skickades direkt till dig, får du en gåvokredit som motsvarar värdet av din retur. När vi har mottagit den returnerade varan kommer ett presentkort att skickas till dig.

Om varan inte identifierades som en gåva vid köptillfället, eller om gåvogivaren föredrog att ta emot varan först och ge den till dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och de kommer att få veta att du har returnerat varan.

Leverans av

Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnaderna kan inte återbetalas. Om du får en återbetalning kommer returfraktkostnaden att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar att få din utbytta produkt variera.

Om du skickar en vara som är värd mer än 848 kr bör du överväga att använda en leveranstjänst där du kan spåra försändelsen eller köpa leveransförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få den vara som du returnerar.

10 % rabatt på hela butiken!

Gå med i vår VIP-kundlista och ta del av våra exklusiva erbjudanden, kampanjer, privata försäljningar och få din välkomstgåva.